Tema: Re: Galų gale lietuviai suprato, kad savo pensijomis reikia rūpintis patiems.
Autorius: Audrys
Data: 2017-02-08 12:40:10
tu tik man paaiskink mokesciu mokejimo prasme, jei viskuo turi pasirupint
pats. Ypac tiems dabartiniams pensininkams, kurie jau mokescius susimokejo

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Atvirkstine hipoteka irgi prie NT kaip pensijos tinka. Tik mastyma reiktu
daug kam pakeisti - galetu ir dabar gerai jau nemaza dalis pensininku
gyventi.