Tema: Re: Galų gale lietuviai suprato, kad savo pensijomis reikia rūpintis patiems.
Autorius: Audrys
Data: 2017-02-08 13:25:21
PEZALAI :D smetonine valstybe jau tada buvo praktiskai "failed state".

"Vitas"  wrote in message news:o7ev3h$f78$1@trimpas.omnitel.net...

Iki okupacijos lygis buvo panašus kaip Skandinavijoje. Kas kaltas, kad per
50 metų taip atsilikome nuo skandinavų, kad nežinia kada pasivysime?

"> Iki šiol būtinasis stažas senatvės pensijai buvo 30 metų. Rusu Lietuvoje
ner jau daugiau nei 25m, o tamsta vis dar rusu kaltini  :)