Tema: Re: Galų gale lietuviai suprato, kad savo pensijomis reikia rūpintis patiems.
Autorius: Audrys
Data: 2017-02-08 16:15:52
nu tai tada paaiskink, kodel perkant is valstybes pasirupinimo senatvej
paslauga reikia savim rupintis paciam?

"Linas Petkevičius"  wrote in message

ne

"Audrys"  wrote in message news:o7f88s$mfg$1@trimpas.omnitel.net...

ta prasme tegali paaiskint tik ta, ka kiti ir patys supranta .....

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Ne - igudis aiskinti elementarias tiesas yra toks pat, kaip ir igudis mokyti
vairuoti.

As pastoviai prisiduriu destytojavimu. Bet pas mane ateina zmones jau su
issilavinmu ir tik gilina zinias savo profesineje srityje, kur jie ganetinai
gerai gaudosi. Ir as su jais sugebu dirbt. Bet jei reiktu penkiu metu
oligofrenui paasikinti, kui skiriasi "kietas" nuo "minksto", manau
nesugebeciau - tam man igudziu neuztektu.

"Audrys"  wrote in message news:o7f6o4$l03$1@trimpas.omnitel.net...

moketi mokescius yra toks pats igudis, kaip igudis vairuot? idomiai ......
tipo galima ismokyti moket mokescius. na su  policijos pagalba turbut taip

"Linas Petkevičius"  wrote in message

As suprantu, kodel moku, bet kitam paaiskinti nesugebu. Kaip kad moku
vairuoti, bet kitam negaliu paaiskinti, kaip tai daryti.

"Audrys"  wrote in message news:o7f6ei$kmq$1@trimpas.omnitel.net...

prie ko cia mokymas? tai tu pats nezinai kodel moki sodrai, isskyrus, kad
kitaip ateitu zalias zmogeliukas ir duotu I snuki?

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Vairuoti as moku, bet mokyti vairuoti nesugebeciau.

"Audrys"  wrote in message news:o7f4uh$jgb$1@trimpas.omnitel.net...

o ko jau taip? nors sunku, tikrai sunku paaiskint kodel reikia sodrai moket
uz nieka.