Tema: Re: Lietuvos Banko valymas
Autorius: RaR
Data: 2017-01-15 12:14:45
Tai kad pas juos labai aiskiai isreiksta ne kazkokia neapykanta dabartinei politinei sistemai, o apskritai Lietuvos valstybingumui, netgi viskam kas lietuviska, dziaugiasi bet kokiomis lietuviu nesekmemis bet kuriais laikais ir tuo paciu aklai gina Rusija ir rusus irgi bet kokiu istoriniu laikotarpiu, nepaisant koks ten buvo rezimas ir ka jie dare. Bent truputeli savigarbos turintis kazkurios tautos atstovas nerasytu, kad jo tauta ir visi  jos atstovai yra visiskas meslas kone neturintis teises egzistuoti, nes taip juk dergtu ir save, ir tuo pat metu aklai liaupsintu ir gintu vienintele kita tauta ir jos atstovus.