Tema: Re: Lietuvos Banko valymas
Autorius: Audrys
Data: 2017-01-13 11:20:21
ko tu is jo nori .... jis gi neveltui "didzioji K."  (kurva tskant).

"Gintas"  wrote in message news:o5a40e$n9i$1@trimpas.omnitel.net...

Cia uzuomina i mane?  Nurodyk nors viena mano parasyta antivalstybine
nesamone is tamstos minimu "antivalstybiniu nesamoniu" (daugiskaita!)  Nes
priesingu atveju tai taps panasu i zmogaus apkalbejima.

Ec, Juozai K............Ar grazu?