Tema: Re: Lietuvos Banko valymas
Autorius: Juozas K.
Data: 2017-01-14 18:37:55
as tai manau kad tik nekvailys taip dziaugiasi siaip sau rasinedamas :)
bet dekui ir uz gintiska "kaip atskirti kvaili" varianta, tavo nuomone man
labai svarbi

siaip malonu kad rasineji, prisedimas prie kompo igavo dar viena prasme. tas
geras jausmas, kai zinai kad tuoj "gintui" numesi dar viena kaula, mmm