Tema: Re: Lietuvos Banko valymas
Autorius: Audrys
Data: 2017-01-13 11:19:42
Petka, va vienas durnius dar karta irodo, kodel nereikia mano tikro vardo.

"Juozas K."  wrote in message news:o5a3ir$mt9$1@trimpas.omnitel.net...

visai gali buti kad sveiko proto zmogus pasikalbejes su darbuotoju supras,
kad ju abieju nuomones sutampa, su atsakymu galbut isliks politkorektiski,
bet patyliukais kartu pazvengs ir pasius newsu sherloka ant triju raidziu ;)

o va jei taip pagavus koki ginta ar audrysa is darbo rasinejanti
antivalstybines nesamones, tada tai gal butu kazkiek idomiau