Tema: Re: proto neber...
Autorius: Gintas
Data: 2016-12-28 14:57:05
Gal kam ir rupi, kaip elgiasi Rusija, Brazilija ar kokia Kanada.  Man kaip lietuviui, aktualiausias Lietuvos elgesys. O Lietuvos elgesys (patvirtinta istoriniais dokais) :
 Kadangi labai norejome uosto, ginklu uzpuoleme ir pasaude prisijungeme Klaipedos krasta. Paskui ji grazinome vokieciams. Paskui rusai ji atėmė is vokieciu ir prijunge prie Lietuvos. Suma sumarum, valdome is draugu vokieciu ruskiu atimta krasta.

Ar man turi rupet ruskiu elgesys Kaliningrade? Amerikieciu Afganistane? Prancuzu Gvinejoje?  Gal ir turi..... Bet juokinga butu aiskinti savo teise grobti ar vogti tuom, kad kiti kazkur vagia ar grobia. O gal visai gerai-kazkas grobia, vagia, okupuoja, tad ir mes taip elkimes? Lygiagreciai saukdami, kad mes uz demoktratija :)