Tema: Re: Gintai, Audry, jums Putka kvietimus siuncia i svajoniu sali
Autorius: Audrys
Data: 2016-12-15 16:10:54
geri tie vokieciai ...... pirciupiuose ar ablingoj visiems sokoladuku
padalino ir pasilde.
ir butu ir dar gerus darbus dare, bet prakeiktas ruskis I snuki dave.
tai dabar is tos baimes, kad kas fasistais neapsauktu ir dar I snuki
neduotu, dideliai humanizma propoguoja. Ir graiku gaili, net sake, kad tegul
graikai futbola pries vokiecius laimi, nes jiem vargsam skolintus pinigus
praedusiems labai bloga ir jiems labiau reikia (asmeniskai man aiskino). Ir
dabar visokius pabegelius tuntais jama - tik va lietuva kazkodel nenori
solidarizuotis ir prisiimt

"RaR"  wrote in message news:o2u7p8$geb$1@trimpas.omnitel.net...

Tai kad vokiečiai patys atsiriboja nuo visų Hitlerio užkariavimų. Kai
vieną vokietį nuvežiau į Trakų pilį, tas paklausė nuo ko ji buvo
pastatyta gintis. Aš pasakiau, kad nuo vokiečių. Tai tas vokietis
tepasakė: "Ach tie vokiečiai, visur jiems reikėjo lįsti". Laukiu laikų,
kada apie savo praeitį taip kalbės statistinis rusas - tuomet pasaulis
tikrai taps saugesnis ir geresnis.