Tema: Re: Gintai, Audry, jums Putka kvietimus siuncia i svajoniu sali
Autorius: RD
Data: 2016-12-15 15:03:42
On 2016.12.15 13:58, Gintas wrote:
> Ka reiskia "legalizavo"?

Buvo pripazinta tarptautiniu lygiu kad tai Lietuvos teritorija, visos
valstybes pripazino sienas iskaitant tavo daznai minima Vokietija.

O Rusija susitvarke del Krymo ?

Tai kodel ?

Visa sita diskusija del Klaipedos krasto prijungimo tu norejai irodyti
kad LT elgesi taippat kaip RU elgiasi dabar. Taip ?

Tai prasau atsakyti :

Kodel po Rusijos dar sekmingesnes karines operacijos(nes niekas nezuvo)
, pasaulis neprypazysta kad Krymas Rusijos teritorija ?

Kodel po Lietuvos karines operacijos pasaulis pripazino kad Klaipedos
krastas priklauso Lietuvai ?

Ka Lietuva dare skirtingai negu Rusija ? Arba kuo skyresi sitos operacijos ?