Tema: Re: Gintai, Audry, jums Putka kvietimus siuncia i svajoniu sali
Autorius: Gintas
Data: 2016-12-14 18:57:56
Va, va.......

Motyvas: bent ateityje ismokime but biedni, bet teisingi. Man rupi tai, kaip Lietuva elgiasi, nes as esu jos pilietis. Man norisi ja didziuotis, o ne nusukus akis aiskinti: nu mes va, pasaudėm kiek ir apsimete sukileliais uzgrobem teisetai. Mums galima.
Padejom parasa nei suvio i bulviu lauka negave? Na, ka jus, nesiskaito tai, mus priverte. Jus, subombarduoti, kraujuojantys padejote parasa? Na, padejote parasa, tai jau kaip ir atia jusu krastui, juk savo noru padejote :)

Kodel mes tai elgiames?