Tema: Re: Gintai, Audry, jums Putka kvietimus siuncia i svajoniu sali
Autorius: Gintas
Data: 2016-12-13 15:48:34
Neissisukinek nuo klausimo:
seimo opozicijai nesiulai isvaziuot i Rusija? Ta vis kazko nepatenkinta, vis verkia . Kazin, kokio velnio jinai Lietuvoje sedi?

Del Klaipedos. Mano senelio tevai buvo kile is Klaipedos krasto. Noriu zinot istorija. Pradejus gilintis-sudetinga besusivokt, kaip cia Lietuva pasiunte kariskius niekada Lietuvai nepriklausancio krasto uzgrobti.  Pasidomejau cia esanciu-gal sakau aiskiai pasakys, kokiu cia makabu ta Klaipeda Lietuvos patapo. Senelis minejo , kad turejo but autonomija. Pastarosios nematau iki siolei. Nevykdom sutarties?  Ok, sutartis tarkim nebegalioja. Klaipedos krasta patys vokieciams atidavem. Bet jis vis tiek musu? Kokiu makabu? Po karo islosem kortomis is vokieciu? Buvo juk vokieciu karo metu ir ta fakta, net kvailys turi zinot

Apie lapelius nezinau. Nezinau nei kas juos meto. O tamsta zinai? Gal koks Bronco meto, kad stimuliuot tautine nesantaika?

Kad gaminam Lietuvoje. Daug triedziama, ale dorai nepasakoma. Va, apie puslaidininkiu kristalus pasake. Kazkada minejo signalizacijas furom, GPRS modulius . Ir viskas? Uzuot triedes, imk ir paminek bent penkius pavadinimus, uzuot beprasmi teksta rases.......