Tema: Re: My horse is amazing!
Autorius: Gintas
Data: 2016-11-13 22:32:49
Lietuviui turetu rupet Lietuva, vatinukui -Rusija. O kiek cia matai postu apie Lietuva? Taciau jiegu narsai po rusiskus tinklapius, domiesi kas ten ka dainuoja, kokios kokybes majoneza valgo, kokie ten keliai-esi pats tikriausias vatinis :)  Man, pvz, visiskai nerupi koks rusijos zvalgybos logotipas. O stai cia yra kam rupi. Vatinukui, kuris niekaip is saves Rusijos neisspaudzia :)