Tema: Re: My horse is amazing!
Autorius: RaR
Data: 2016-11-10 10:45:14
Jeigu toliau panašiai elgsis, tai bus pašaipų objektas, bet ne tarp
oficialių politikų ir diplomatų. Bušas Jr. irgi buvo pašaipų objektas
dėl savo nusišnekėjimų. Iš Boriso Johnsono irgi šaipėsi (skirtingai nuo
Bušo, ne dėl jo erudicijos stokos, o dėl ekscentriškumo), jis pats savo
laiku yra aštriai pasišaipęs iš įvairių užsienio pareigūnų, kažkuo
išvadinęs ir Clinton, ir Trumpą. Dabar teks bendrauti kaip oficialiems
asmenims - tai normalu politikoje.

Dėl grafitti - tai tegul būna, jeigu jis bus panaikintas dėl valdžios
spaudimo - tai rodytų žodžio laisvės stoką Lietuvoje. Be abejo, mes dar
neturime tokių tvirtų demokratijos tradicijų kaip JAV ar GB, visko gali
būti. Kiek žinau, pirminis grafitis jau pakeistas kitu, gal savininkai
nuspręs pakeisti dar kitu - su Trumpu ar be - tai jų valia. Kiek
suprantu, jie turi tam tikrą politinę poziciją, ir jeigu manys kad tokio
stiliaus grafičiai neatitinka realijų, gali panaikinti ar pakeisti.