Tema: Re: My horse is amazing!
Autorius: RaR
Data: 2016-11-10 08:53:45
Jo, mano, žiūrėsim kaip ten bus. Kad Putinas jį stūmė - tai faktas, bet
kiek sugebės manipuliuoti - neaišku. Berezovskis Putiną ne tai kad
prastūmė, bet sukūrė tiesiog iš nieko, o galiausiai buvo pasmaugtas savo
vonioje to paties statytinio nurodymu. Aš tikrai manau kad Putinas
meistriškai pasiekė savo tikslą - tikslines operacijas jis ir jo aplinka
labai gerai vykdo. Tik koks bus ilgalaikis viso to rezultatas dar labai
neaišku.