Tema: Re: My horse is amazing!
Autorius: RaR
Data: 2016-11-10 10:03:43
Na taip, specoperacijas jie vykdo ryžtingai ir profesionaliai. Geras
taktikas. Sugeba jau 17 metų išsilaikyti valdžioje vis dar neįvedęs
Š.Korėjos stiliaus režimo ir nežinia kiek dar joje bus. Bent savo
asmeninius tikslus jis puikiai sugeba pasiekti. Ar tai labai naudinga
Rusijai, t.y. visiems Rusijos žmonėms - tai jau kitas klausimas.

Didžiu Lietuvos globėju ir užtarėju Trumpas staiga netapo, mūsų
politikai greičiau raminasi, kad nebus labai blogai. Bet kuriuo atveju,
nežinomybė didelė, ir apie tai jau samprotavau. Kadangi dauguma
rinkiminių šūkių nerealūs ir kai kurie tiesiog žalingi Amerikai, yra
vilties kad visas tas populizmas buvo rinkiminis šou, tuo labiau, kad
tik laimėjęs jis labai pakeitė toną. Be to, tapus galingiausios šalies
vadovu jam jau nebereikia kažkokios rusiškos propagandos pagalbos, jis
turės atstovauti visiems šalies žmonėms. Čia kaip Putinas tapęs
prezidentu labai greitai suprato (o greičiau tik ir laukė to momento),
kad jis visiškai neprivalo ir toliau būti Berezovskio ar Abramovičiaus
klapčiuku.