Tema: Re: LinkedIn
Autorius: Audrys
Data: 2016-11-12 19:33:02
kazkas vis dar bliauna "trys milijonai".......

"Tomas"  wrote in message news:o07etn$fqb$1@trimpas.omnitel.net...

Propagandos inagis.
Pvz gazmanovas bliauna Lietuvoj koncerte toki teksta:
Украина и Крым,
Беларусь и Молдова -
Это моя страна!
Сахалин и Камчатка,
Уральские горы -
Это моя страна!
Краснодарский край,
Сибирь и Поволжье,
Казахстан и Кавказ,
И Прибалтика тоже...
Susirinkes pulkelis rusakalbiu pienburniu bei keletas Gintu shelsta
dziaugiasi ir prasho pakartot, visa tai filmuoja rusu kanalai ir pateikineja
per zhinias taip kaip jiems reikia. Cia gazmanovu strana? Manau Lietuva
visishkai teisingai parode, kad pribaltika yra ne gazmanovo, stalinas ir
leninas - ne musu kumyrai, ir ajkit jus nachuj su savo shudo gabalu sajuzu.