Tema: Re: LinkedIn
Autorius: RaR
Data: 2016-11-11 14:50:23
Šiaip jau programuoju ir tokiomis kalbomis, kurių tu nesi ir girdėjęs.
Gerai, pateik šalių sąrašą, kuriose tokį reikalavimą LinkedIn įvykdė.
Mano galva toks reikalavimas visiškai kvailas ir labai lengvai
apeinamas, čia greičiau principo reikalas kad nepasiduoda totalitarinės
valdžios reikalavimams ir pasiunčia ją kartu su jos vartotojais.