Tema: Re: LinkedIn
Autorius: RaR
Data: 2016-11-11 15:18:34
Taigi pagal tokį reikalavimą vos ne visi tinklalapiai privalo Rusijoje
laikyti savo duomenis, arba bent išskirti Rusijos piliečius ir laikyti
jų duomenis Rusijoje. Juk beveik visur gali registruotis ir pateiki
kažkokius duomenis. LinkedIn tikrai nieko nereikalauja ypatingo - ten
gali duomenų pateikti minimaliai. Ir kaip atskirti, kad tai Rusijos
pilietis? Kad loginasi iš Rusijos? Bet tai gali būti ir ne Rusijos
pilietis, be to Rusijos pilietis gali logintis iš užsienio. Pagal
nurodomą adresą? O kažkokias fiktyvias duomenų bazes laikyti Rusijoje ir
toliau dirbti kaip visada tokiems dideliems soc. tinklams kaip LinkedIn
nieko nereiškia, čia greičiau principo reikalas.