Tema: Re: LinkedIn
Autorius: Audrys
Data: 2016-11-12 19:32:32
"Nemanau" - svarus argumentas.

"RaR"  wrote in message news:o0715d$c72$1@trimpas.omnitel.net...

Konkrečiai kokius? Šveicarijos banke galiu online atsidaryti sąskaitą
pateikęs reikalingus dokumentus. Nemanau, kad jie kažkokius savo
duomenis laiko Lietuvoje. Be to, čia socialinis tinklas, o ne bankas.
Nekontroliuojamų socialinių tinklų bijo nedemokratiniai režimai, kad
liaudis per juos nesusiorganizuotų į demonstracijas ir pan. Po "arabų
pavasario" daug atitinkamų režimų išsigando ir padarė išvadas.