Tema: Re: Tai buktai Gingerbread (Android 2.3) Nexusui jau siasavaite....
Autorius: padugne
Data: 2010-11-16 22:52:39
On Tue, 16 Nov 2010 22:34:01 +0200, md wrote:

> Nu... nepasiulo... taip jau metus :) Nei vieno googliaus ar HTC
> firmwarinio appso updeito per Marketa nebuvo. Taciau buvo HTC fw
> relyzai, todel su jais galejo ir apsai atsinaujinti. Taciau toks modelis
> manes netenkina. HTC isleidzia naujus fw, jauciu, tik tada kai nera kur
> trauktis.

Tai zinoma, visi tie updeitai taigi grynas babkiu svaistymas, i pradine
aparatu kaina galima sakyt neiskaiciuotas.

> Rimtai siulai kreiptis i HTC? :) Kinietiskai nemoku, o ir tie kurie
> kreipesi gavo aptakiu fraziu kruvele arba nieko.

Tiesiog daugiau nera i ka :)

> Na cia kaip ir viskas aisku, bet reikia kazka pasiulyti klientams, o
> pasirodo, kad nelabai yra ka.

Nu. Kol kas nera nei vienos mobilios platformos kur butu garantuoti
reguliarus oficialus visu appsu apdeitai. Net ir naujos fortkes kol kas
tik pazadejo, bet niekas nezino kaip tai atrodys realybeje.

--
kthxbai.