Tema: Re: Tai buktai Gingerbread (Android 2.3) Nexusui jau siasavaite....
Autorius: padugne
Data: 2010-11-10 21:16:38
On Wed, 10 Nov 2010 20:59:39 +0200, Toxis@ze_yvil_place wrote:

> hm, na xda shiugzhda, kad butent del to jis ir paspartintas ir ne 3.0,
> kaip buvo zhadeta, o 2.3, nes jis ala praktishkai skirtas tik
> optimizacijai darbui su tabais.. ale daugiau kaip gandu geresnes info ir
> neturiu:)

As tai sprendziu is to, kad kazkaip nieko nesigirdi apie tabletus su 2.3.
Tik snekos apie variantus su honeycomb'u.

Seip ko MAN labiausiai truksta nerootintam androide tai skininimo
galimybes. Ir tik del AMOLED'o, sviesus titlebaras jame isdegina pedsakus.

Na ir dar brauzeris galetu turet "invertavimo" opcija. T.y. apverst balta
fona-juodas raides. Bet tam OS upgreido nereikia, uztektu upgreidint
brauzeri.

--
kthxbai.