Tema: Re: Tai buktai Gingerbread (Android 2.3) Nexusui jau siasavaite....
Autorius: padugne
Data: 2010-11-16 21:25:31
On Tue, 16 Nov 2010 17:03:39 +0200, md wrote:

> Ok, kaip man ant Legendos atnaujinti Mapsus ir browseri neprarandant
> garantijos ir nelaukiant kol HTC teiksis isleisti froyo, kuriame, speju,
> isleidimo momentui appsai jau velgi bus pasene.

Tai jei yra i ka upgreidint tai marketas tau pats pasiulo. Va man tik ka
atejo eilinis gugliaus mapsu upgreidas. Jei nepasiulo reiskia upgreidas
tavo legendai paprasciausiai neegzistuoja.

Siuo klausimu turbut teks kreiptis i HTC, bo jie kiek zinau instaliuoja
savo specialia patweakinta brauzerio versija su visokiu flashu
palaikymais, t.y. tik jie tau gali pasiulyt upgreida.

> Kitas momentas, kad man reikalingas Froyo be bugovo HTC Sense. Taigi,
> greiciausiai rootinti visgi teks. Nes tai kurkas pigiau negu pakeisti
> telefona :) Dabar galvoju ar man rootinti legenda jau dabar ar palaukti

Tai kad vienintelis variantas yra gugliaus nexusas, daugiau visi
telefonai gi isbastardaizinti visokiais ten touchwiz'ais, sensais ir t.t.
Is maziausiai sudarkytu nebent koks mailztounas.

> froyo (kuris jau pradetas platinti). Bijau, kad suupdeitinus i Froyo
> rootinimas gali tapti sudetingesnis.

Kodel? Jei labai bijai, tai tiesiog palauk kol nurootins ir tada
upgreidink.

--
kthxbai.