Tema: Re: Tai buktai Gingerbread (Android 2.3) Nexusui jau siasavaite....
Autorius: padugne
Data: 2010-11-10 20:50:41
On Wed, 10 Nov 2010 17:35:00 +0200, Toxis@ze_yvil_place wrote:

> ale kiek as supratau gingerbread'as toks updeitas is reikalo, del
> optimizacijos android tabletams, patiems telefonams jis nieko daug naujo
> neatnes, mane labiau dziugina ta inia, kad htc berods pagaliau paleis

Taip buvo snekama tada kai gingerbread'as dar buvo laikomas 3.0.
Po to pasirode kad gandai nepasitvirtino, gingerbread'as yra viso labo
2.3 ir visai ne tabletinis.
O tabletinis bus honeycomb'as, t.y. pagal dabartinius gandus 3.0.

Seip zumzungas ta tabletini androida galima sakyt jau pagamino ir deda i
galaxy S. Viso to reikalo esme is esmes specialiai perdarytu appsu
set'as, paciai OS juk px ar tai tabletas ar mobilke.

--
kthxbai.