Tema: Re: androidui nemokama koordinačių programėlė
Autorius: saimhe
Data: 2013-09-17 03:20:03
> bet nerodo jame mano padeties, ir jai noriu matyti kur judu, tai perjungus kad rodytu mano padeti zemelapi isjungia ir raso no
> maps.

  .map faile turėtų būti kažkas tokio:

Moving Map Parameters = MM?    These follow if they exist
MM0,Yes
MMPNUM,4
MMPXY,1,0,0
MMPXY,2,32156,0
MMPXY,3,32156,24463
MMPXY,4,0,24463
MMPLL,1,  20.813534,  56.433038
MMPLL,2,  26.946541,  56.438928
MMPLL,3,  26.761832,  53.856999
MMPLL,4,  21.012767,  53.851639

   Kad būtų "MM0,Yes", paprasčiau pakeisti pačiame faile su notepadu.
Šitie taškai kalibruojant nurodomi atskirai. Berods, tampant markerius
pele. Taip pat neatsimenu, ar visada pagal nutylėjimą MM taškams
priskiriami vaizdo kampai. Susijęs mygtukas "Show/Hide Corner Markers"
irgi nebūtinai pažymėtas iš anksto.

--
  saimhe