Tema: Re: androidui nemokama koordinačių programėlė
Autorius: G.Z
Data: 2013-08-01 09:20:13
tai pasiziurejau dar karta as tam folderyje, tai mano skanuosti failai isvis
neturi tokio pletinio .ozf2 . jie paprasciausiai tokie kaunomarios.map

"saimhe"  wrote in message news:kt7vhl$l6r$1@trimpas.omnitel.net...

> pas mane ozyje kompe buvo skanuoti mapsai sukelti ir priristi, tai
> perkeliau as juos i telefona, ir kazko man ju visai neranda

  Tai pats pririšinėjai? Dažniausiai entuziastai pridaro žemėlapių ir
atiduoda
nesutvarkytus. Bet ir ozis mėgsta pakišti kiaulę po nedidelio pakeitimo jau
savo kompe. Ten *.map failuose lieka katalogas:

OziExplorer Map Data File Version 2.2
Grabuciskes os.jpg
C:\OziExplorer\Maps\Detalus sutvarkyti\grabuciskes OS.ozf2

  Trečioje eilutėje turi būti tik failo vardas be katalogo. Telefone tokių
katalogų nebūna.
  Ar Androzic palaiko *.jpg, *.png ir kitus neozinius formatus -- nežinau.

--
  saimhe