Tema: Re: androidui nemokama koordinačių programėlė
Autorius: G.Z
Data: 2013-07-30 10:51:05
pas mane ozyje kompe buvo skanuoti mapsai sukelti ir priristi, tai perkeliau
as juos i telefona, ir kazko man ju visai neranda, reikes tada nagrinetis
kas ten negerai su jais.

"rembo"  wrote in message news:kst70d$7v5$1@trimpas.omnitel.net...

Sveiki,
gal rekomenduotumėt kokią GPS programėlę androidui, su kuria būtų galima
pasižymėti savo koordinates (pvz grybingas vietas miške :D,
arba kur mašina palikta miške), o vėliau tiesiog paprastas "kompaso"
funkcionalumas, kuri rodytų atstumą ir kryptį iki to nurodyto
taško.

Dabar turiu GPS Status, kaip ir viskas tvarkoje, deja nemokamoj versijoje
galima sužymėti tik 1 tašką.