Tema: Re: androidui nemokama koordinačių programėlė
Autorius: G.Z
Data: 2013-07-30 14:35:26
aha pats, reikejo kauno mariu ir nemuno, turejau popierinius nusiskanavau ir
prisirsau senokai tai jau buvo, primirses siek tiek kaip ten ka dariau,
reikes pagooglinti dar daugiau ir pabandyti susitvarkyti ir per telefona.

"saimhe"  wrote in message news:kt7vhl$l6r$1@trimpas.omnitel.net...

> pas mane ozyje kompe buvo skanuoti mapsai sukelti ir priristi, tai
> perkeliau as juos i telefona, ir kazko man ju visai neranda

  Tai pats pririšinėjai? Dažniausiai entuziastai pridaro žemėlapių ir
atiduoda
nesutvarkytus. Bet ir ozis mėgsta pakišti kiaulę po nedidelio pakeitimo jau
savo kompe. Ten *.map failuose lieka katalogas:

OziExplorer Map Data File Version 2.2
Grabuciskes os.jpg
C:\OziExplorer\Maps\Detalus sutvarkyti\grabuciskes OS.ozf2

  Trečioje eilutėje turi būti tik failo vardas be katalogo. Telefone tokių
katalogų nebūna.
  Ar Androzic palaiko *.jpg, *.png ir kitus neozinius formatus -- nežinau.

--
  saimhe