Tema: Re: REQ:amortizatoriu taisymas
Autorius: Korke
Data: 2009-06-26 10:41:33
ko tu parinies cia, gi etatiniai tarshkalai varo ir tiek, neduok valgyt tuok
papizdelint....
paciam irgi budavo situaciju, kai kazkas pagenda, reikia taisyt, tai pas
tokius "pigiai darancius" tai siandien negaliu, rytoj dar paxmielingas
busiu, nu pasuk gal poryt susitarsim, nu jei ne tai kita savaite.... tada
nusispjauni, "permoki" servise-padaro sekanciai dienai, o po savaites
issiblaive "pigieji" traukia per danti, kad peeeermokejai ir t.t. Cia gi ne
zieminius batus zmogus vasara taiso, kai plius-minus savaite laukimo yra px.