Tema: Re: REQ:amortizatoriu taisymas
Autorius: asistentas
Data: 2009-06-25 03:07:49
ta Velnio pamineta kaina yra salygine ir priklauso nuo to, kokius
riebokshlius desi (kokie nors italishki arba kitajski bus 50 litu uzh 2
tepalinius, o pvz originalus gali kainuoti iki 140 litu uzh 2 vnt) ir kokia
alyva pilsi i shakes (kokia nors pigi Valvoline pusiau sintetika kainuos 22
litus uzh litra, o pvz koks sintetinis MOTUL arba Castrol gali kainuot nuo
45 iki 60 litu). taigi, pilnai imanoma tik uzh geresnes kokybes medziagas
abiems shtokams sumoketi tuos 200, o kur dar darbas. taip pat dar vertetu
pasiziureti dulkiu/purvo riebokshliu bukle.

ir dar man cia klausimas, ish kur pas apynauje britwa pramushtas shakiu
salnykas? kyla mintis apie kreiva plunksna.

Kaune toki dalyka galiu padaryti kad ir ash (bet tik po 1,5-2 savaiciu, nes
dabar komandiruotej) arba geras dede Lileikis 8 611 53956. jis reziduoja
Pramones prospekte, shalia Sudarushkos restorano.