Tema: Re: REQ:amortizatoriu taisymas
Autorius: Edmundas
Data: 2009-06-26 09:59:51
Tai as pasakyciau, kad visi durniai, kurie turi naujas masinas ir varo
jas remontuoti i atitinkama servisa. Ten sumoka gerokai didesne kaina uz
darba, nei kad sumoketu pas Antana ar Petra garaziuky.
Ta pati situacija ir cia, sakes remontuotos moto servise, o ne
asmeniskai pas zmogu ar garaziuko meistra. Todel naturalu, kad
atitinkamai didesne ir kaina. Galbut Vilniuje moto servise ir dar
brangiau butu buve :) Tad nereikia cia daryti tokios tragedijos,
permokejau tai as, o ne jus :)