Tema: Re: REQ:amortizatoriu taisymas
Autorius: Edmundas
Data: 2009-06-25 13:07:15
yap. velu. Ryte vaziavau ieskoti rieboksliu, tuo paciu surades palikau
ir sakes remontui. Sakes su pakeistais salnykais jau paimtos is serviso.
Issisaugau Lileikio tel nr. ateiciai arba kreipsimes i Gerb. asistenta.

Rudys ant pacio plunksnos galo, tad maza tikimybe, kad sieks rieboksli.
Guosdamas save tikiuosi, kad senas riebokslis buvo istrekstas smugio
metu ir po to pradejo leisti tepala...

Pagyvensime pamatysime, kaip bus toliau :)

P.S. Uz remonta gal ir permoketa. Bet kaip sakoma, gyveni ir mokaisi...