Tema: Re: pamestas telefonas
Autorius: Bronco
Data: 2012-10-12 10:35:50
Geriausias variantas yra pačiam susukt iš skambučių sąrašo abonentui,
kuriam yra daugiausia skambinta. Neseniai žmona pamiršo ragelį kavinėje,
tai kas jį rado nunešė į kasą, o iš ten darbuotoja paskambino man, nes
matėsi jog daugiausia skambučių mano numeriu. Tokiu būdu telefonas buvo
atgautas labai operatyviai. Žmona net nespėjo toli nueiti nuo kavinės ir
dar net nebuvo aptikusi praradimo fakto. Nes jei "lauki kažkurio numerio
įkyraus skambinėjimo", tai galima spėt pagalvoti, jog telefonas jau
pasisavintas ir spėt skubiai paskambinti operatoriui blokuoti kortelę.

Jei žmogus sąžiningas ir nori daiktą gražinti, tai kaip taisyklė, jis
turi nepatingėti pats imtis iniciatyvos paieškot savininko, o ne laukt,
kol kas nors ims ieškoti, skambinėti ir pan.. Kartais žmonės labai
negreit pasigenda pamestų daiktų. Per tą laiką žmogus gali pvz.
išvažiuot į kitą miestą ar išskrist lėktuvu ir t.t.. Be to, jei pametus
telefoną man tektų "įkyriai paskambinėti" kol kas nors teiktųsi
atsiliepti, tai paskui net atsiimdamas iš to žmogaus telefoną,
pagalvočiau, jog jis nelabai noriai tą telefoną man gražino, todėl gal
jis vertas mažesnio radybų atlygio :)