Tema: Re: pamestas telefonas
Autorius: svyt
Data: 2012-10-06 21:47:11
smartfonui taip paprastai nepersiusi imei. O ir rado greiciausiai ne pas
kisenvagi, o jau pas pirkeja. Kai mano zmona buvo jos metu, ji buvo
kisenvagiu taikinys, kelis kart ja apvoge, kelis kart ji uz rankos pagavo,
bet anie issisukdavo, ji pati fiziskai silpna, o kiti truliko keliaiviai
nepadedavo sulaikyt solidaus vyriskio.

--
vyt/ /

vw kombi od. variant (Dizelis)