Tema: Re: pamestas telefonas
Autorius: svyt
Data: 2012-09-29 08:20:29
dukrai huewei rado, rasem pareiskima policijai kad istrauke is kisenes,kas
greiciausiai ir buvo, tas pas kuri rado aiskino jog rado trulike.
nesigilinau, panasu kad policininkas gavo ir is manes kavos ir is to kuris
rado kazka, kad labai ji gyne, ten rimtas zmogus, norejo pazaist, nes tokio
ner turejes ir kad nesistengciau ji pasodint, atsakiau kad rasto dagto
pasisavinimas irgi yra nusikaltimas, bet nesigincijau, ir taip buvau
dekingas.

--
vyt/ /

vw kombi od. variant (Dizelis)