Tema: Re: pamestas telefonas
Autorius: ccc
Data: 2012-09-30 11:31:32
On 2012.09.29 19:38, pjezo wrote:
> nu jei jau apie proto ligas...
> tai atiduoti opreatoriui, tai butu artima proto ligai.
> jei noresi- pasiieskosi info kaip su radiniu elgiamasi turetu buti pagal viena is teises aktu.

Nebesvaigstam. Vaikstinejau po parduotuve, radau masinos raktelius.
Atidaviau i informacijos skyriu ar kur ten, kur nurode sales
darbuotojas. Jeigu man tuos raktelius butu reikeje nesti i policija ar
dar kur - tikrai nenesciau. Su telefonu manau butu tas pats. radau
kolonelej, tai eidamas susimoketi galiu danesti iki operatoriaus, kad tu
issiblaskes zmogus galetum grizes paklausti operatoriaus ar neatsirado..
O pasiimti sau telefona, kad ieskoti adresu knygoj kam paskambinti, arbe
nesti i policija.. Aciu susilaikysiu.