Tema: Re: tai tipo visiems px ant iphono X?
Autorius: Invertuota panda
Data: 2017-09-29 02:12:07
On 9/28/17 14:00, Terpentinas wrote:
> buvo primityvus, bet jis buvo patogus, tuo laiku nieko panašaus rinkoje
> nebuvo. Šiuo metu atrodo taip, lyg Apple specialiai atidėlioja patogių
> dalykėlių įdiegimą, paliekant jas ateičiai, o kadangi konkurentai
> nesnaudžia, Apple velkasi uodegoje. Žinoma jų marketingistai šiuo metu
> velka šį visą biznį, bet tai nebus amžinai :)

Dabartinei abalei kaip ir dideles korporacijos anais laikais turi viena
ir ta pacia problema: jie taip sukonstruoti taip kad minimizuoti rizika.
O tai zudo naujas radikalias idejas ir tuo paciu inovacijas. Todel
matome vis ta pati per ta pati ir nieko is tikro naujo. Reikia pzdc
kokio sukretimo kad tankeris palengva pakeistu kursa.

Pvz kad ir tas lieciamas ekranas anais laikais. Nors techniskai ir buvo
visiems zinomas, bet tu laiku smartfonuose neturejo jokiu sansu.

Bo ju visu UX valde toks begemotas kaip m$, o anie tuo metu buvo
isikande paradigma, kad smartfonas turi buti toks pat kaip ir ju PC. O
tai automatiskai reiskia, kad UX elementai pritaikyti valdyt pele arba
jos analogu - stailusu. Pirstas ir tuo paciu capacitive stiklinis
ekranas tam visai netinkami. O atsisakyt UX del kazkokiu experimentu
tokioj firmoj kaip m$ taip paprastai nepavyks. Gaunasi vista ir
kiausinis: ner ekranu, nebus ir UX, ner UX - nebus ir ekranu.

Nokia tais laikais apskritai mane, kad tikros knopkes yra ergonomiskiau.