Tema: Re: tai tipo visiems px ant iphono X?
Autorius: Terpentinas
Data: 2017-09-28 15:00:03
2017-09-28 10:01, bat0nas rašė:

> Realiai tai galvoje nėra užsifiksavusi nei viena Steve laikų inovacija.
>
> Labiau galvoje užsifiksavo tai, kad jau egzistuojantys dalykai būdavo
> supaprastinti iki "tiesiog veikia" ir išpopuliarinti.

Na man kaip vartotojui patiko jų sprendimas su liečiamu ekranu, kai tuo
metu visokie htc gamino gaidį, nemanau, kad tai Apple išradimas, bet
tada jie tai padarė ir ši technologija veikė puikiai, pirmas obuolys
buvo primityvus, bet jis buvo patogus, tuo laiku nieko panašaus rinkoje
nebuvo. Šiuo metu atrodo taip, lyg Apple specialiai atidėlioja patogių
dalykėlių įdiegimą, paliekant jas ateičiai, o kadangi konkurentai
nesnaudžia, Apple velkasi uodegoje. Žinoma jų marketingistai šiuo metu
velka šį visą biznį, bet tai nebus amžinai :)