Tema: Re: tai tipo visiems px ant iphono X?
Autorius: none
Data: 2017-09-14 08:47:03
man tik juokinga, kad daug Iphone vartotojų šventai tiki, kad tai tikrai
naujovės ir tos f-jos tikrai yra tik Iphone'uose. Bent jau aš tokių esu
sutikęs ne vieną. Dar tikrai pažįstu kelis žmones, kurie perka tik
iphone, nes bet kokį kitokį būtų gėdą išsitraukti viešoj vietoj. Reikia
pabrėžti, kad apart skambinimo ir browsinimo jie daugiau nieko
nenaudoja. Čia jaučiu pagarbą aplle marketingistams, tikrai padirbėję iš
peties :)