Tema: Re: tai tipo visiems px ant iphono X?
Autorius: Ostapas
Data: 2017-09-15 10:45:34
Ar man tik atrodo, ar kažkas čia prieš pusmetį (!) džiaugėsi, kad
gandrofonas pagaliau normaliai kraunasi kai naudojama navigacija?

"Rimas"  wrote in message news:opd4nb$kov$1@trimpas.omnitel.net...

On 2017.09.14 08:07, none wrote:
> gal kas žiūrėjo tuos pristatymus? Ar jie skiriasi? Manau tiek Samsungas,
> tiek Apple vienodai negaili gražių žodžių savo aparatams.

Tai visi giria, kas čia nuostabaus..
Tik apple su savo "first, best ever" ir pan, tai totaliai šiknoj - visos
jų "pristatytos naujovės" tai jau senai viskas matyta, naudota ar
naudojama pas android...

Bet yra ir pliusų - vo pamačiau face unlock, prisiminiau, kad tokia fyča
naudojau kažkada prieš kokius 3-4 metus, nu ir dabar įsijungiau :)
Su ganėtinai senu aparatu LG G4 - veikia kaip bitė. Tai čia naujiena
axujena blet? :)