Tema: Re: OnePlus 5
Autorius: [mikro]
Data: 2017-06-26 15:54:28
mano senesnis oneplus 3, tai kazkur per 47 - 50 min nuo 0 iki 100
uzsikrauna... atsikeli, pyst I pakroveja, kol issikuiti namie ziu ir 100%...

"spakainas"  wrote in message news:oiqebb$p5g$1@trimpas.omnitel.net...

Nu nekaista net ir pilnai pakrovus, biškį šiltas ir tiek.
Dėl ilgaamžiškumo nepakomentuosiu, bet dabar naudotis - labai patogu.
O su obuoliu jei lygint tai dvigubai skirias greitis ;]