Tema: Re: OnePlus 5
Autorius: Dainiushas
Data: 2017-06-26 10:17:59
tai sakau gi - ten FHD tik žalių pixelių. Aš matau tinkliuką tokį ypač
ant balto. Ant 720p ekranų, išvis pzdc. Ir raidžių šonai spalvoti. Nu
pažiūrėk įdėmiai. Būtų FHD RGB - nebūtų kalbos.
O tas juodos gilumas, telefonui, kažkaip sakyčiau px gilEJ. Juolab, kad
daugumoj visur šiaip ar taip fonas šviesus.