Tema: Re: OnePlus 5
Autorius: [mikro]
Data: 2017-06-26 15:46:18
tame ir reikalas, o juokingiausia tame, kad visokie samsungai padefaultu ir
patys fhd rezoliucija nustato:D spekit, kiek useriu ima ja ir persimeta I
qhd?:d
epic shit ta qhd tokio dydzio ekranui, jokio skirtumo nematau tarp s7 edge
su qhd ir hd eiliniam usingui... specialiai kolegos edge'a visaip meginau...

"spakainas"  wrote in message news:oiqb8g$m56$1@trimpas.omnitel.net...

Gal gali normaliai paaiškint, ką aš ten turiu pamatyt ant konkretaus 401
ppi amoledo?.
Nes nu bbž, viskas ten axujienai, imho - rankose laikant 6s+ aifoną ir
1+3t - nu nėr prie ko prisipist prie pastarojo. Tik saulėtą dieną gal
max šviesumo trūksta, bet šitą prieš pirkdamas žinojau, tai man px.
Užtat juodos spalvos gilumas jaučiasi amoledo naudai, ypač vakare kažką
browsinant.
Tiesą pasakius tikrai neįsivaizduoju - kam gali reikt 5.5 ekranui
didesnės rezoliucijos nei FHD.