Tema: Re: OnePlus 5
Autorius: nekas
Data: 2017-06-22 14:12:17
Pala, tai o kuo tau OnePlus/Oppo nenormalus gamintojas? Kodel jie neturi
teises uzsiimti marketingu kaip visokie Apple/Samsung? Tiesiog OnePlus
tampa "normaliu" gamintoju su konkurencingomis kainomis, marketingu kaip
pas visus ir t.t.

O jei apie pati telefona. Zmogui norinciam kuo labiau stockinio Android
(man pvz.) 1+ 5 yra naturalus pasirinkimas, nes alternatyvos zymiai
silpnesni ir sensteleje Nexus 5/5x uz 300 Eur, arba Pixel uz 800 Eur. O
cia tiesiai per viduriuka alternatyva uz 500, atnaujintu HW ir
minimaliai isdarkytu Androidu. Gal praeitu metu LG G6 ir konkurentas,
bet tada renkiesi, kas tau svarbiau - ar naujesnis procas, daugiau
atminties, geresne kamera ir maziau priterstas OS, ar ekranas. Man 5.5"
FullHD rezoliucijos uztenka. Kitiems aisku, gal ir per mazai, nors cia
dar pasirodo nuomone, kad ir 15" laptopuose FullHD rezoliucija per didele.