Tema: Re: (nesikeikiant) WinLumia
Autorius: Tomas
Data: 2017-03-21 20:38:37
Dar apie duomenų apsaugą. Yra tokia dabar madinga ir populiari įstaiga
kaip paysera.lt. Jei turi jų sąskaitą ir nori ją uždaryt, jie informuoja
kad tokiu atveju būsi įtrauktas į šitlistą ir daugiau niekada nebegalėsi
turėti sąskaitos toje įstaigoj. Kas reiškia, kad jie kaupia asmens
duomenų duombazę netgi tų žmonių, kurie to nenori.