Tema: Re: (nesikeikiant) WinLumia
Autorius: Caponi
Data: 2017-03-21 17:36:17
Nu kas link lokalių kopijų, tai ant 6 Androido (įvairių gamintojų
modifikacijose reikalas gali kiek skirtis) būdamas kontaktuose spaudi
"vertikalų tritaškį" -> Import/Export - tiek tos detalizacijos... Apie
automatinį debesį turbūt rašyt neverta, nes jei nieko nedarei, bet susikūrei
Googlo accountą, tai sinchronizacija jau vyksta :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/