Tema: Re: (nesikeikiant) WinLumia
Autorius: Tomas
Data: 2017-03-21 18:52:18
Gal dėl to, kad ta funkcija naudojasi tik keli ačkarikai? Kiek namų
šeimininkių apskritai žino, kas yra "lokalus CSV failas"? Arba ką reiškia
bent vienas žodis iš trijų sąvokoje?

P.S. nu suprantu, kad koks Donaldas Trumpas turi ką slėpti, nu dar
Terpentinas ar LP.
Bet vidutinio userio, t.y. namų šeimininkės kontaktų sąrašas su kačiukų
nuotraukomis tikrai niekam neįdomus.

"Dainiushas"  wrote in message news:oarjql$vec$1@trimpas.omnitel.net...

ir nx visa ta jebatorija, jei būtų galima tiesiog lokaliai į CSV?

o ant kiek juokingai skamba "klaude viską