Tema: Re: (nesikeikiant) WinLumia
Autorius: Tomas
Data: 2017-03-21 17:59:10
Paranojikai visada gali išsieksportuoti iš klaudo į failą, klaude viską
ištrint ir uždaryt akauntą.

"Caponi"  wrote in message news:oarfo9$qv2$1@trimpas.omnitel.net...

1. Dėjimas į FTP turint lokaliai visą info ir yra backupas.
2. Melejonai visokių bbž kieno debesų yra tik tinginiam, kuriem realiai
nusišikt ant savo duomenų, tiek saugumo, tiek privatumo prasme. Aš nenoriu
dabar pradėt analizuot kiekvieno įmanomo debesio varianto, bet faktas, kad
2017'tų metų žmogam viskas px, kur kas ką pasiūlo, ten jie nixrena
nemąstydami ir siunčia visą savo info.
3. Nepriklausomai nuo to, kurie dabar metai, kuo blogai yra nuosavi
backupinimo sprendimai?
4. Nenutolstant nuo temos - Androide vartotojas gali rinktis tiek automatinį
debesį, tiek lokalias savarankiškai daromas kontaktų kopijas. Windozėj - ne.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/