Tema: Re: Google Pixel (Sailfish) kaina
Autorius: [mikro]
Data: 2016-10-17 11:29:25
nu taip taip, mes zinom kad tamsta jauciate meiles apraiskas wp:) cia kaip
ir iosininkai vimcioja uzsiminus apie android.
tik kad tame wp nesamoniu turbut 10x daugiau, negu betkuriam aproovintam
kitaice:)

"Exo"  wrote in message news:nu21ib$n7j$1@trimpas.omnitel.net...

Tai apie jokius samsungus net kalba neina, ten išvis lupenos už brangiai.
Lyginu aš su dabartiniu nexus 5x ir praeitu N5. Ir noriu pasakyti tai, jog
netgi paties goorglio androidas, kuris teoriškai turėtų būti išlaižytas "iki
negaliu", mane užpisa "iki negaliu", tai tu pagalvok kas man būtų su tais
aproovintais kitaiciais.

Exo

"[mikro]"  wrote in message news:nu219r$mu8$1@trimpas.omnitel.net...

pf.. buktai samsungas su htc ir lg neturi nesamoniu. ipatingai samsungo
touchvizas pats kaip viena didele skyle I niekur blet...
aplinkoje dabar priviso tu huawei/xiaomi ir pan, tai besiskundzianciu tikrai
nera, kad stabdo persikrovineja luzta. ka pastoviai is visokiu samsungininku
girdziu, ten bl neprognozuojamai viskas veikia.... lg velgi hardwariskai
visokie g3 masiskai dvesia. tai nachui uz tokius pinigus pirktas daiGtas vos
garantini istempia ir bybin pareina, ot tai laime.

"Exo"  wrote in message news:nu20un$mla$1@trimpas.omnitel.net...

tie kitaiciai kur "aproovinti" turi tiek pat kvailysčių kiek ir
neaproovinti. Čia va kaip tik neseniai kažkas diskutavo kaip krušasi su
visokiais e-parašais ir t.t.

Exo

"[mikro]"  wrote in message news:nu20li$me7$1@trimpas.omnitel.net...

del pirmo tai taip. o su tais kitaicais daugumoje viskas jau gerai. lyg ten
visokie samsungai ir lg butu dievai. bybieniu pridaro ir sykiais dar
daugiau...
nekalbam aisku apie visai no-name kitaicus, bet apie aproovintus
internetuose ir panasiai.

"Exo"  wrote in message news:nu20fo$m9j$1@trimpas.omnitel.net...

norėjau pasakyti jog aš naujo nexus'o (ar kaip ten jis vadinasi) tik už
dvigubai brangiau, tikrai nepirksiu. O kitaicų irgi nenoriu...

Exo

"[mikro]"  wrote in message news:nu2049$lvm$1@trimpas.omnitel.net...

ta prasme, ka tu cia gryba nupjoviai su kitaicais ir pirkimais?

"Exo"  wrote in message news:nu1v6u$ld6$1@trimpas.omnitel.net...

tai taip ir yra, bet jie turėjo iki šiol koziry vieną, t.y. savo pakankamai
dišovą Nexus'ą ir idėją - "niekur jie nedings... pirks ir viskas...". O
dabar kaip ir tą koziry perleidžia kitaicam :) O kadangi nemaža dalis tikrai
nenori kruštis su kitaicais ir jų custom romais ir pan. , o tokių bapkių
tikrai neleis telefonui, teks ieškoti alternatyvos goorgliui ir žiūrėsim
kaip jie bbdės ant taip galvojančių toliau :)

Exo

"Dainiushas"  wrote in message news:nu1uic$ktt$2@trimpas.omnitel.net...

o gal tiesiog gali bbdėt ant galvojančių, kad jie - idiotai?