Tema: Re: Google Pixel (Sailfish) kaina
Autorius: [mikro]
Data: 2016-09-21 20:13:21
vsio jasno. dekingas uz atsakymus, dar pakomentuok del pristatymo, kaip jie
ten, pastu ar kurjeris I namus?
biski uzpisa, kad daugiau nei menesi laukt reiks:(

On 2016-09-21 18:41, [mikro] wrote:
> klausyk as ziuriu cia:
> https://oneplus.net/lt/oneplus-3
> tai jis padefaultu su kokiu pakroveju? ar angliskas, ar eu?

Kadangi užsakysi į Lietuvą, tai gausi su EU. Aš tingiu dabar skaitinėti
jų FAQ, bet bet kokia kitokia kombinacija būtų totalus absurdas. Aš
pirkau kelis OnePlus 1, sau, draugams, keli draugai pirko patys, visi
visada gaudavo su teisingais įkrovikliais.

  nes ten tie
> kur rinktis, tai db tik angliska duoda. ir ka rekomenduojat pasiimti is
> tu aksesuaru, bumpercaisas reikalingas, ar tas jo aliumas pakankamai
> tvirtas?:)

Jų aksesuarų niekad nepirkau. Pats laikinu Ringke Fusion TPU dėklą.
IMHO, vienas iš geriausių rinkoje:

https://www.amazon.fr/Ringke-Bouclier-Protection-technologie-dabsorption/dp/B01HC2XP7I/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qid=1474476011&sr=8-2&keywords=Ringke+Fusion+oneplus+one

> ble gal imsiu ir nusipirksiu as ji, visada parduot galima:D

Jei nepatiks, galėsi grąžint per 15 dienų ir atgausi pinigus.

If you are not satisfied with your OnePlus product(s) for any reason,
you may request a return within 15 calendar days of delivery. To do so,
please submit a support ticket requesting the return or replacement, and
our support agents will guide you through the Return Merchandise
Authorization process. While you don't have to specify a reason, we
would certainly appreciate it if you let us know. Once your package is
received and checked to ensure warranties are still valid, we will issue
a full refund or a replacement for all eligible product(s).

Please note that all accessories must be new and unopened to be eligible
for refunds.